gbfg

ساخت وبلاگ

اغلب سالمندان با رفتن به خانه سالمندان مخالف هستند و لذا ترجیح می‌دهند در فضای امن و آرام منزل خود حضور داشته باشند. در نتیجه بهترین کار استخدام پرستار سالمند در منزل از یک مرکز معتبر نظیر مرکز پرستاری خورشید است که با این کار هم فرد سالمند از خدمات پرستاری بهره می‌گیرد و هم نقش خود را در خانه و خانواده حفظ می‌کند. اما چه زمانی سالمندان نیاز به پرستار دارند؟ به طور کلی سه عامل موجب می‌شود تا سالمند نیاز به پرستار داشته باشد که عبارتند از: مشکلات و بیماری‌های جسمی، اختلالات شناختی و حافظه‌ای و مشکلات عاطفی. حال به بررسی هریک از این عوامل به طور جداگانه می‌پردازیم:

gbfg...
ما را در سایت gbfg دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bnffd kxhak بازدید : 128 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 13:42

ژل ضدعفونی کننده دست با ترکیبات طبیعی
استفاده از آب و صابون یکی از بهترین روش ها برای شستن دست ها به صورت سنتی می باشد اما زمان هایی هست که شستشو با آب و صابون کفایت نمی کند. ژل های ضد عفونی کننده دست یکی از بهترین راه ها برای استفاده در شریط سخت تر و حساس تر است . از طرفی به راحتی در خانه هم قابل ساخته شدن است.
ساخت ژل ضد عفونی کننده در خانه یکی از عالی ترین راه ها برای کودکان و نوجوانان است و هم اینکه می توانید پول ذخیره کنید و خود و خانواده تان را در امنیت قرار دهید . در این بخش از سلامت نمناک با توجه به درخواست برخی از شما کاربران تصمیم گرفته ایم که روش ساخت ژل ضدعفونی کننده دست کاملا خانگی و گیاهی را آموزش دهیم که شامل چندین مورد است.

 

gbfg...
ما را در سایت gbfg دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bnffd kxhak بازدید : 116 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 13:24